سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدس است در اسارت شیطان... (چهارشنبه 87/10/11 ساعت 10:11 صبح)
شهبازی در جمع دانشجویان متحصن در فرودگاه مهرآباد:
تفاوت اسلام ناب و اسلام آمریکایی در چنین شرایطی مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی تصریح کرد: امروز ما می‌خواهیم تفاوت اسلام ناب و اسلام آمریکایی را مشخص کنیم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، صادق شهبازی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در جمع دانشجویان متحصن در فرودگاه مهرآباد گفت: دانشجویان پیشگام همه مدعیان حقوق بشر و همه مدعیان مسلمانی در ایام امتحانات از درس و امتحانات خود گذشته‌اند، کفن‌پوش در نقطه رهایی جمع شده‌اند و فریاد می‌زنند "یا قدس اننا قادمون".
وی با بیان اینکه ما در فرودگاه مهرآباد به عنوان مرز هوایی ایستاده‌ایم و می‌خواهیم با لبیک به پیام مقام معظم رهبری برای دفاع از مردم غزه اعزام شویم، افزود: ایشان فرموده‌اند همه مومنان باید به دفاع از مردم غزه و زنان و کودکان بی‌گناه برخیزند و هرکس در این راه کشته شود، شهید است.
این فعال دانشجویی اضافه‌کرد: امروز می‌خواهیم تفاوت اسلام ناب و اسلام آمریکایی را مشخص کنیم و به دولت‌های سازشکار عربی از طرف دانشجویان به عنوان نخبگان ملت‌ها اعلام کنیم که ما از سازش بیزاریم.
شهبازی در این رابطه عنوان کرد: همچنین به رهبری به عنوان تنها علمدار جبهه اسلام ناب و عدالتخواهی عرض می‌کنیم که ما امروز آماده‌ایم، هر لحظه که اجازه خروج از سوی مسئولان به ما داده شود، برای اجرای فرمان معظم‌له برای جهاد با کفار حربی عازم سرزمین‌های اشغالی شویم.
وی با خطاب قرار دادن تمامی مسئولان دستگاه‌های دولتی، نهادهای انقلابی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کلیه مسئولان که به هر نحوی در این مسئله صاحب تصمیم هستند، گفت: به عنوان نماینده دانشجویان اعلام می‌کنم که صبر ما به انتها رسیده و انتظار داریم تا راهی را میسر کنند که ما به خط اول مبارزه با کفر برویم.
وی سخنانش را با یادآوری این نکته که روزگاری دانشجوی جاویدالاثر احمد متوسلیان و یارانش از همین ترمینال برای مبارزه با اسرائیل اعزام شده‌اند، اظهار داشت: ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکس با ماست، بسم‌الله و هرکس نیست، خداحافظ.
تحصن دانشجویان دانشگاه‌های تهران و برخی از شهرهای دیگر همچنان در فرودگاه مهرآباد ادامه دارد و طبق اطلاع کسب شده، فردا دانشجویانی از اصفهان، سیستان وبلوچستان و... به آن‌ها ملحق می‌شوند.
http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8710102222





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 20611 بازدید
  • ?پیوندهای روزانه
  • درباره من

  • نقشی به یادخط تو برآب می زنم
    مرتضی نصر
    نازک دلی آزادگان چشمه ای زلال است که از دل صخره ای سخت جوشد. دل مؤمن را که می شناسی : مجمع اضداد است ، رحم و شدت را با هم دارد و رقت و صلابت را نیز با هم . زلزله ای که در شانه های ستبرشان افتاده از غلیان آتش درون است؛ چشمه اشک نیز از کنار این آتش می جوشد که این همه داغ است اماما ، مرا نیز با تو سخنی است که اگر اذن می دهی بگویم:« من در صحرای کربلا نبوده ام و اکنون هزار وسیصد وچهل و چند سال از آن روز گذشته است. اما مگرنه اینکه آن صحرا بادیه هول ابتلائات است و هیچ کس را تا به بلای کربلا نیازموده اند از دنیا نخواهند برد؟ آنان را که این لیاقت نیست رها کرده ام ، مرادم آن کسانند که یا لیتنا کنا معکم گفته اند . پس بگذار مرا که در جمع اصحاب تو بنشینم و سر در گریبان گریه فرو کنم .»
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •