سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسئولان باید داوطلبان را به غزه اعزام کنند (چهارشنبه 87/10/11 ساعت 10:14 صبح)
سعید قاسمی در جمع دانشجویان متحصن در فرودگاه مهرآباد:
مسئولان باید داوطلبان را به غزه اعزام کنند

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس خطاب به مسئولین نظام اسلامی، اظهار داشت: شما مسئولید تا راهکار ایجاد کرده و ما را به غزه بفرستید.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس که در جمع دانشجویان متحصن در فرودگاه مهرآباد سخن می‌گفت با بیان اینکه دست و پای شما مجاهدین را که برای استحاله نشدن پیام حضرت آقا وارد میدان شده‌اید، می‌بوسم، افزود: با وجود اینکه بیش از 48 ساعت از پیام مقام معظم رهبری عقب هستیم اما همین حرکت شما در این زمان نیز قابل تقدیر است.
وی با انتقاد از برخی حرکت‌ها در مقابل دفتر حافظ منافع مصر و سفارت‌های عربستان و اردن، تصریح کرد: متاسفانه در اثر این خطا، حزب‌الله از دانشگاه و حزب‌الله از نیروی انتظامی در برابر هم قرار گرفته‌اند در صورتی که ما باید مواظب باشیم چرا که دشمن می‌خواهد ما را به اهداف بیخود بکشاند.
قاسمی با بیان اینکه عاشورا و کربلا با طعنه‌زدن به امام حسین(ع) و اهلبیت ایشان همراه بوده‌است، گفت: اکنون نیز برخی افراد، دانشجویان شهادت‌طلب و استشهادی را مسخره کرده و به آنها طعنه می‌زنند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن به دنبال تخلیه انرژی و بغض شما دانشجویان در اهداف ناچیز است، اظهار داشت: باید انرژی، بغض و کینه خود نسبت به دشمنان را در درون خود حفظ کرده و در اهداف اصلی به کار ببرید.
وی با تاکید بر اینکه همه باید آمادگی داشته و به مرز برویم، افزود: نقطه مرز نقطه رهایی و پرواز است یعنی همین‌جایی که شما نشسته‌‌اید، وصیت‌نامه نوشته، وداع کرده و آماده پروازید و روزی نیز حاج‌ احمد متوسلیان از همین جا با عده‌ای به سمت سوریه و لبنان حرکت کرد.
قاسمی با بیان اینکه عده‌ای در جبهه خودی «سرباز گیج» محسوب می‌شوند، افزود: کسی که جنایات را می‌بیند و می‌شنود باید احساس تکلیف کند، اگر خط و آتش را نمی‌بینی، گیج هستی و سرباز کسی است که 20 کیلومتر جلوتر از رهبر خود می‌جنگد تا رهبر بتواند فرماندهی کند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه پاسداری و بسیجی بودن واقعی، مقام بسیار بالایی دارد، تصریح کرد: ما باید در قبال کارهای خود در زمینه غزه به خدا و امام زمان پاسخ دهیم و در مقابل طعنه‌ها صبور باشیم.
وی با بیان اینکه از پاسپورت، پول و پارتی هیچ کدام را نداریم، اضافه کرد: اما چند لیتر خون روشن و شفاف از مال حلال داریم که آماده‌ایم که آنرا تقدیم کنیم.
قاسمی در ادامه خطاب به مسئولین نظام اسلامی، اظهار داشت: شما مسئولید تا راهکار ایجاد کرده و ما را به غزه بفرستید، حضرت آقا به شما دستور داده‌اند تا ما را بفرستید.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه NGOهای واقعی، بسیجی‌ها و حزب‌اللهی واقعی هستند، عنوان کرد: بسیجی‌ها غیرت، شرف، ناموس و ... دارند و مانند برخی افراد لاابالی بی‌غیرت نیستند.
وی با اشاره به جمله امام راحل مبنی براینکه رژیم صهیونیستی را غده سرطانی دانسته بود، افزود: برای رفع این غده سرطانی نیاز به جراحی سنگین است.
قاسمی با بیان اینکه افرادی که قصد تعامل با رژیم صهیونیستی را دارند، احمق هستند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بر اساس تفکر ریشه‌ای خود هیچ کس را آدم حساب نمی‌کنند و آنها می‌خواهند کار را یکسره کنند.
این فرمانده دوران مقدس با انتقاد شدید از برخورد برخی مسوولین کشور در قبال کشورهایی مانند مصر، اردن، عربستان و ... تصریح کرد: متاسفانه این اشتباه پیوسته در پیوسته تکرار شده است.
وی با بیان اینکه اگر چراغ سبز سعودی‌ها، مصر، اردن و ... نبود رژیم صهیونیستی جرأت این کارها را نداشت، افزود: البته خون مظلوم هدر نمی‌رود و دامن ظالم را خواهد گرفت.
قاسمی در پایان با بیان اینکه نمی‌دانیم راه برای رفتن ما به غزه باز می‌شود یا به دانشگاه برمی‌گردیم یا اتفاق دیگری می‌افتد، اظهار داشت: ما با خون، صداقت، ایثار و ... آماده فداکاری هستیم و منتظر می‌مانیم.
دانشجویان حاضر در این تحصن پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا و سخنرانی سعید قاسمی به عزاداری پرداختند.
پنج کمیته سیاسی و بیانیه، ارتباطات، فرهنگی، رسانه‌ای و پشتیبانی تشکیل شده تا دانشجویان از فرصت خود حداکثر استفاده را بکنند.
پتو در بین دانشجویان حاضر در این تحصن توزیع شده و دانشجویان قرار است به تحصن خود ادامه دهند.
انتهای پیام/

http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8710102147





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 5 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 20589 بازدید
  • ?پیوندهای روزانه
  • درباره من

  • نقشی به یادخط تو برآب می زنم
    مرتضی نصر
    نازک دلی آزادگان چشمه ای زلال است که از دل صخره ای سخت جوشد. دل مؤمن را که می شناسی : مجمع اضداد است ، رحم و شدت را با هم دارد و رقت و صلابت را نیز با هم . زلزله ای که در شانه های ستبرشان افتاده از غلیان آتش درون است؛ چشمه اشک نیز از کنار این آتش می جوشد که این همه داغ است اماما ، مرا نیز با تو سخنی است که اگر اذن می دهی بگویم:« من در صحرای کربلا نبوده ام و اکنون هزار وسیصد وچهل و چند سال از آن روز گذشته است. اما مگرنه اینکه آن صحرا بادیه هول ابتلائات است و هیچ کس را تا به بلای کربلا نیازموده اند از دنیا نخواهند برد؟ آنان را که این لیاقت نیست رها کرده ام ، مرادم آن کسانند که یا لیتنا کنا معکم گفته اند . پس بگذار مرا که در جمع اصحاب تو بنشینم و سر در گریبان گریه فرو کنم .»
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •